De första ljuva (10) åren

och definitivt inte de sista har nu passerat för mig och min prins charming ♥ och nu ser jag fram resten av livet ihop med denne underbare man!
 
Mannen som på lördag fyller hela 50 år och ska firas i dagarna 5 (2 d nu i helgen och så blir det en weekendresa på 3 d med mig senare i vår) ♥
 
Våra år tillsammans har inte enbart varit en dans på rosor, eller med rosaskimrande moln runtom oss, tyvärr är livet inte alltid lätt att leva och ibland är det inte ens vi själva som ser till att det uppstår problem.
 
Ibland har det till och med varit rent ut sagt FÖR JÄVLIGT mycket skit runtikring oss, men några saker vi då har lyckats med är att ALDRIG låta bli att prata ut, ALDRIG somna osams och att ALLTID lyssna på varandra samt att ALDRIG glömma vår kärlek till varandra. Vårt liv innefattar GUDSKELOV inte mer än dem som ingår i vår familj och i vår vänskapskrets, elakingar får söka annat sällskap ;-)
 ♥ Älskar dig min vackre och underbare man, nu och för alltid ♥
♥ och det bästa av allt är att jag vet att du känner samma sak ♥
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2013-03-16 / 10:37:56

Stort grattis till Bäste Leslie!!!Hurra,Hurra för gamlingen!


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.e 2013-03-17 / 14:36:33

Åh avd ni är fina och inspirerande !! <3
Hoppas verkligen ni får det tokigt mysigt tillsammans denna veckan !!
Stort grattis til sötörat och till er båda, ni förtjänar all lycka ni kan få! Hoppas elaka saker och människor går andra håll !!
Massa kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?