TOURN - kanske din samarbetspartner via din blogg?

Har du hört talas om Tourn? Det hade inte jag, men blev genast intresserad när jag halkade in på deras sida och började läsa.
 
Tourn är enkelt beskrivet en förmedlingssajt mellan bloggare och företagare, samt tvärtom förstås. Du som bloggare registrerar dig på Tourn, helt gratis, och anmäler dig sen till olika företag som via Tourn anmält att de vill ha hjälp med någon typ av annonsering. Det kan vara en bloggtävling de sponsrar en vinst till, en produkt de skickar hem till dig som de vill ha recenserad mm. Tycker företaget att din blogg är något för dem accepterar de din intresseanmälan och ni har ett samarbete.
 
På så sätt behöver du själv inte leta sponsorer till ev tävlingar i din blogg och kan i stället göra fler inlägg om roliga saker, om din fritid, resor mm mm.
 
Själv har jag via Tourn inte haft några samarbeten, men hoppas på flera inom en snar framtid. Hittade flera trevliga saker jag gärna bloggar om (eller utanordnar nån/några tävling/ar rentutav) och har anmält mitt intresse. Håll nu tummarna, det ska jag göra, bara jag fåt fingrarna från tangentbordet. 
 
Känner redan nu att jag kan rekommendera TOURN (klicka på namnet så kommer du till deras sida), både efter vad jag själv läst mig till hos dem, men också från andra som redan haft samarbete via dem. 
Postat av: ✫ Fru Eriksson
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2013-05-03 / 13:15:16

Klart jag håller tummarna :)
Ha en gooer Fredag/Kram Annmi


Postat av: Tommy
URL: http://tommytott.se 2013-05-03 / 23:57:20

SV: Så kul att du kommenterade, det var länge sen. Hoppas på många fler kommentarer från dig och att du fortsätter läsa! :)

KRAM fina!


Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka/ 2013-05-07 / 10:24:05

Men du är så otroligt fin! Dina vackra ord värme så gott som solen idag! ;)

Kramar!


Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka/ 2013-05-07 / 10:32:12

Tack för tipset! Har registrerat mig! Synd det med städningen att det bara var i Stockholm! :D
kram


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2013-05-12 / 21:53:45

Spännande! Ngt som jag kanske hakar på ngn gång om jag hittar tiden. Det har blivit lite lite av den senaste månaderna ;P
Tack för dina supergulliga kommentarer (som alltid) det känns fantastiskt kul att jag faktiskt nu gått halva tiden och att allt verkar gå bra :)
Nu får man nästan börja planera lite på riktigt :)
Hur går det för er med hus hem och allt annat ??
Jag ska faktiskt till stockholm nationaldagshelgen, iaf som det ser ut nu. Kommer ni vara ehmma eller borta ? Tänkte man kanske kunde få till en fika på fredagen eller lördagen kanske ?
KRAM !!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?