Mycket roligt

att se fram emot har jag/vi just nu, både nära i tiden och lite längre framöver, bokat, prelat och en del också betalt - gillas stort ♥
 
NÄRA I TIDEN ligger ett trevligt event på Make Up Store Norrlandsgatan i Stockholm, redan i morgon ska jag och bästa väninnan Tove gå på kuligheter (avslutas med hemlis sådär från 20-22 ungefär, står ej med i programmet men vi veeeet)
Bllir super-trevligt, bara sällskapet gör ju 90% hihi
 
PÅ FREDAG har jag en surprise till husbandet, föreställning i stan som han är EXTREEEEMT nyfiken på (me lajk)!
 
Sen är det lite födelsedagsfirande i helgen (söndag) och lördags-brunch med vänner ♥
 
NÄSTA HELG blir suuuuuper-najz för då kommer LILL-SIS (den söta lilla Hummingbirden) till Estockholmo (förhoppningsvis med sambon i släptåg)! Vi ska gå på Julmarknad i Kungsan, förmingla på hennes väl valda hotell, Quality Hotel Friends (naaaaaaaaaajz), äta goood middag på stan o kanske partaja natten lång ;-) (får se om gammtanten pallar trycket hehe).
 
LITE LÄNGRE FRAM har vi London-resa (i april), 4 hela dagar i denna underbara stad blir med all säkerhet hur bra som helst. Husbandet har lite före-födelsedagsfiraMia-present planerad - me lajk ö lått ♥ ♥
Love this city ♥ and my English ♥
 
Å sen så blir det GREEEEEECE i sommar ♥ samt inplanerad HUSVAGNS-TUR (eller fler, en än så länge helt spikad) där vi får träffa finaste Anna & Rottisarna
 
Känns bra just nu. livet är liksom GÖTT Å LEVA
(klicka för att höra Galenskaparnas härliga sång,
klicka på Husvagnsturen också för mer kulig sång)
 
Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se 2013-11-21 / 17:47:54

Tack... så du kollar in hos mig du? Jag som inte varit aktiv på jag vet inte när. Härligt. Får se om jag blir mer aktiv.... vi får se.


Postat av: ✫ Fru Eriksson
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2013-11-21 / 18:37:07

Ja det var mycket skojsigt...
Tack sååå hjärtligt för din stooora goa grattislkram/Kramar i massor tbx <3


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2013-11-24 / 19:08:13

Såååååå kuuuul!!!


Postat av: Fnulan
URL: http://www.femme.se/fnulan 2013-11-24 / 21:59:58

Du bara festar du =)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?