Loppi Blogbag

har jag så äntligen både kunnat hämta ut och testa - så himla glad att jag fick vara med är jag (och husbandet också förstås, han var testperson på flera saker).
 
Min bild på alla fina grejer i kartongen :-D
 
Barnängen Sensitive Deo 50 ml - kom som sänd från ovan (nästan samma den kom ju från LoppiBlogbag hihi), min deo var helt torr och jag har glömt köpa varje gång vi varit på affären. Har nu testat den i några dagar och är mycket nöjd - den är inte klibbig, den doftar gott och länge utan att ha för stark doft - känns fräsch helt enkelt.
 
Santa Marias nya kryddblandning Coriander & Chili - är suverän, precis som de andra vi provat i denna serie och särskilt för mig som gillar att det blir riktigt HOT smak bara av kryddan (sa hon som lägger i sambal oelek i alla grytor när maken inte ser OCH tror att han inte ska märka något hehehehe). Vi testade en lite egen köttfärssås, med enbart denna krydda i och med mycket grönsaker, lök ihop med köttfärsen och serverade till färskpasta - gör vi om definitivt. Ännu en härlig krydda att sälla till samlingen från Santa Maria.
 
Reztart-mellanmålet - ja det fick husbandet ta med i bilen, han behövde det bättre och jag är tyvärr inte mycket för dessa eller liknande mellanmålsbarer (oftast för mycket kolisar och så tar jag hellre något annat). Husbandet var dock nöjd, både med smak och mättnadskänsla, så den fick högt betyg av honom.
 
SweetDrops Stevia med chokladsmak från SweetLeaf - även denna fick husbandet testa och det av den naturliga orsaken att jag faktiskt inte gillar sött i nästan någon form, och det mesta av den här sorten blir alldeles för sött oavsett så jag delade med mig :-D Lessen för det var såklart inte mitt kära husband, testpilot av allt är han gärna och är det dessutom något sött, ja då blir han ännu ivrigare ;-) Han provade att få chokladsmak på sin vaniljglass och gillade det skarpt!
 
Croodarna på DVD var en super-mysig film, verkligen sådär feelgood-film för inte bara de yngre, även vi gamlingar hade stor behållning av filmen faktiskt (kanske är vi osedvanligt barnsliga av oss, gråter till Lassie osv osv) ♥
 
Av mig får denna blogbag MVG i betyg ♥
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2013-10-31 / 12:41:30

ÅH hihi han är ju smart asså!Det säger dom på förskolan med;)
Så lite så,anytime vettu!!


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2013-11-03 / 20:56:49

Mias fina måbrablogg, måste titta in här oftare u när man börjat komma in i lite rutiner ! Tack för alla underbara kommentarer, känner få personer som på avstånd kan få en att må så bra som du Mia <3
Hur har det gått med flytten och varför blev det flytt igen, hoppas inte det varit fler tråkigheter! Massa kramar!!


Postat av: Jane
URL: http://janesunderbara.blogg.se 2013-11-04 / 15:00:33

Vad kul!
Kramar i massor finaste du / Jane


Postat av: ✫ Fru Eriksson
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2013-11-06 / 14:39:32

Har sett många bra betyg på denna blogbag :)
/Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?