Villkorslös kärlek

från dina vänner, dina nära och kära, ja den är underbar att uppleva och inte alla förunnat.
 
Själv är jag glad att jag numera faktiskt lärt mig sålla agnarna från vetet och har just såna i min närhet, de som inte bara finns där när de behöver mig, utan där vi sinsemellan får ta och ge plats åt varandra.
 
De andra har genom åren lyckas skjuta ut sig själva från vår vänlista, för att de helt enkelt inte ser att alla behöver ge och ta lika mycket för att fortsätta att kalla det vänskap. Utan bränsle slocknar ju elden och fler än en part behöver både hugga veden och lägga den på brasan ...
 
Underbar bild jag hittade på FB idag ♥
 
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2013-09-24 / 20:19:08

Helt rätt & hoppas att vi tillhör den bätte kategorin av det man kallar vänner;)


Postat av: ✫ Fru Eriksson
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2013-09-25 / 10:25:57

Så sant så.......
/Kram Annmi i Höstsolen!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?