Bucket List no 2

är också en sak jag inte gjort ännu, att bockas av med andra ord :-D och det är att;
 
bila i England och Skottland i en alldeles egen sån häringa
(med husbandet o vovsen förstås)
 
Bilderna framGooglade på nätet

En dag blir drömmen sann ♥
 
Tidigare BucketListare är;
Postat av: En plats i solen
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se 2014-01-16 / 19:09:53

Jag följer med!!! :)

Tack är mycket nöjd med headern :) Ja vi hoppas att jag klarar "målen"

Jadå, det kommer ett bloggtips snart och det är om dig :)

Har inga problem med och åka själv haha, det brukar jag göra, så det är inga problem, och ni bor väl nära där vi åt sist va? :) så då hittar jag lätt plätt :)

Ja, jag skall kolla ställen, torekvo har jag varit på och det var mysigt, och inte så dyrt heller har jag för mig :) annars är ystad saltsjöbad helt underbart och mysigt :) kraam


Postat av: Scottish Moments
URL: http://scottishmoments.com 2014-01-21 / 20:45:11

Jättebra punkt på en bucket list!! Jag bor i och bloggar från Skottlan så om du vill ha lite tips kan du kolla in min blogg :))


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?