Fredagspeppen

denna vackra fredag kommer att bli kort men koncis ;-)
 
FREDAGSPEPPEN
är en underbar idé kreerad av finaste Sojka
 
Jag är
  • en mycket tålmodig person, står ut med mycket innan jag tappar tålamodet
  • extreeeeeeeemt lättroad, kiss- och bajshumor funkar lätt på mig
  • otroligt barnslig, och gillar att ha hela barnasinnet kvar (se humorn ovan)
  • ohemult känslosam, Lassie-filmerna är garanterade bölisar för mig
  • fantastiskt kärleksfull, har du vunnit min kärlek som vän eller partner är ditt hjärta säkert hos mig ♥
Med denna söta lilla goggel-tatty önskar jag er alla Happy Friday
 
 
 
Postat av: En plats i solen
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se 2014-03-22 / 14:58:29

Fina Mia! Längtar så till maj och få träffa er igen! <3


Postat av: ✫ Fru Eriksson
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2014-03-24 / 15:26:38

Underbar Goggletatty ♥ ...
Fin pepplista/Kram i vårsolen


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2014-03-25 / 15:55:17

Alfred hälsar & tackar för gratulationerna ifrån kärleksfulla Mia. Alfred frågade efter vi pratat Men mammma Vaaaart ÄR Mia?(Läs med betoning, han lät för go när han frågade.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?