Fredagspeppen

denna fredag handlar om delar av min kropp - denna tåliga och ibland misshandlade kropp som snart varit med mig i ett halvt sekel !! Wow vilken känsla :-D att den orkat med lill-hjärnan som styrt in så stackars kroppen ibland fått lida :-(
 
FREDAGSPEPPEN
not the same as Sojkas but anyways ;-)
  • jag har riktigt fina booobs, aningens låååååååååååååånga utan BH, men tyngdlagen måste ju ta ut sin rätt nån gång eller hur ;-) (ingen toppless-Mia nurförtiden, blir så fula solmärken då´rå)
  • har grymt schyssta spiror, ännu inte på fallrepet faktiskt o med schyssta muskler (som vid för hård belastning talar om för mig att "Nu'ru tanten får du ta're easy, du är inte 27 som lill-hjärnan tycks tro!")
  • vaderna faller inte heller av för hackor, men har samma förmåga vid hård träning som ovanför knät-delarna av benen - typ blir som stockar utan blodtillförsel o skriker åt lill-hjärnan som aldrig växer ikapp !!
  • och så har jag fina små händer, inte helt i fas med min längd som sig bör, men ett arv från söt liten mormor ♥
  • tillika söta små fötter, också arv från söt och liiiten mormor, som ibland gör livet ostadigt (typ på högklackade pumps med smal klack, f-n det går ju inte ens med båtstorlekar till fötter fattar man ju)
  • sist men inte minst nöjda-kroppsdelen (denna fredag) är min söta lilla pussmun - är nöjd med den för den vet att när det är dags för det bästa som finns ATT PUSSAS o KYSSAS så har den vett att hålla käften ;-)
Säger puss o kram till alla sötisarna därute o Happy Friday ♥
 
Å han kyyyyssser som en karl ska .... mmmm lika gott idag ♥
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2014-03-07 / 12:04:47

Hihi du är för söt det där med små fötter & vingligt KAN ju bero på något annat tyyyp ett glas vin/flera;)
Åh blev så glad av din kommentar och håller nog med dom har nog HELT snott den karaktären ifrån mig,konstigt att jag inte blev tillfrågad som skådespelerska,aningen sur på dem;)
Haha nää får nog hålla med om att jag ät ganska så envis, men jag får ju min vilja fram,eller hur;)På ett eller annat vis;)
Men tyckte det var så roligt att min kollega kläckte detta och han kunde verkligen inte hålla sig,var så himla kul att få den beskrivningen!
Mohaha tittar du inte på mello näää just det inte jag heller tydligen för en viss liten Mia ringde sist och babblade sig igenom typ alla låtar, så lilla jag lyckades missa även detta. Men det är ju kul att prata med dig och mello låtarna var inget vidare då, men Ace W är astuff och lite kändis i USA då hon skrivit många låtar åt andra kändisar..tycker hon är grym!Gillar attityden i låten i refrängen verkligen!
Happy Friday söta duuuuu!


Postat av: Linda
URL: http://www.familjenasp.com 2014-03-07 / 18:34:52

Härligt med lite fredagspepp! Det borde vi göra mer av!
Vi ska vara glada och stolta!
Tack för din söta kommentar i min blogg! Jag blev jätteglad!
Ha en fin helg.


Postat av: ♥ Sojka ♥
URL: http://sojka.nu 2014-03-08 / 09:18:27

Gud så härlig fredagspepp som vanligt! :D
kram! <3


Postat av: ✫ Fru Eriksson
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2014-03-08 / 12:23:05

~ Underbart ~

/Kram från mig i Vårsolen


Postat av: ♥ Sojka ♥
URL: http://sojka.nu 2014-03-09 / 19:36:39

Ja sjukt pirrigt! Nu säger dom att dom inte hittar min första betalning. Då får jag magknip och tror att allt ska gå åt skogen! Men jag skickade kvitto så hoppas på bra besked på måndag från fabriken. :S

Tack fina du! Det behövs! <3


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2014-03-09 / 20:31:17

Älskar dina fredagspepp, de är bäst ! Man blir ju glad av att läsa dem...som jag sagt sprider du så himla mycket positiv energi Mia ! Spara bara till dig själv också !
Sv. Det verkar ju som om både Johanna och hennes E ska upp till din fest så då får du lite kvalitetstid!
Kramar!


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2014-03-10 / 14:45:21

Nu gör den det,klickeliklick!!!


Postat av: Tommy
URL: http://tommytott.se 2014-03-11 / 09:29:59

Sv: Tack så mycket, så glad för denna lilla kille!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?