Våren kommen

så äntligen eller är det bara en luring? Känns i alla fall underbart nu på mornarna då det är ljust på väg till jobbet och faktiskt ljust när man går därifrån på eftermiddagarna ♥
 
Har så mycket trevligheter att se fram emot och sedan också njuta av denna vår att det är till att få nypa sig i armen lite då och då, tänk så bra jag har det i mitt liv, känner mig lycklig och tacksam för allt det fina
 
Precis just nu är det ev balkonginglasning som diskuteras hemma, har vi väl bestämt oss kan det gå på 12 veckor till färdigt - och sen kan vi förlänga både vår- och höstmyset  här hemma ♥ (blir ju inte så väderkänsligt därute sen)
 
Samtidigt är det festplanering för lilla jag som ju fyller jämt, 27 plus 23 typ ;-) - har redan propåat datumet för de närmast sörjande och är såååå glad för alla positiva besked so far ♥
 
Inte att förglömma, London-resa i dagarna 4 i april, våra Oyster card har redan kommit i brevlådan och husbandet har bokat en härlig födelsedagspresent till mig ♥ ♥ ♥
 
Annat smått o gott på agendan är - Grekland, vänbesök i vårt avlånga land, både söderut, norrut o typ bortöver ;-) torpmys såklart och lite byggfix där (pergola, bod o staket bland annat) ... ja livet är gött å leva kan man säga.
 
 
 
 
Postat av: ✫ Fru Eriksson
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2014-03-04 / 12:16:02

Wiii...Mycke mys att se fram emot - Härligt :)

/Kram

Pst...
En "super-najz bangolfbana" finns i Gränna nere vid hamnomr & har hört att Campingen är väldigt bra!


Postat av: ♥ Sojka ♥
URL: http://sojka.nu 2014-03-04 / 12:31:29

Ja alla kan göra nått! <3
puss och kram fina! <3


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
2014-03-04 / 12:40:12

Tjohooooo så himla kul!Hmmm bortåt ja;) Trevligt!


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2014-03-04 / 14:24:40

Finns alltid mycket man vill ha på bokrean och nu har jag inga böcker som inte var utlästa hemma,så lite fick det bli och nu har dom kommit till utlämningsstället,jippie!


Postat av: Nett
URL: http://www.enkoppkaffe.se 2014-03-05 / 18:40:41

Här hemma skall balkongerna rivas, byggas upp nya och större och varje balkong skall få inglasat. :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?