Julbordsbokning

av ett litet annat slag har jag precis bokat - för mig och bästaste vännen (läs i Stockholm, den allra bästaste är ju LindaFikonGullis) å jag bjuder (plättlätt när det är ett sånt SJUUUUUUUUUKT bra pris hihi)
 
 
Inbjudan till denna super-trevliga kväll är EM Event och platsen är som ni ser O'Learys Norrtull på Sveavägen 143 och dit är alla välkomna - Yippee men först till kvarn tror jag nog, skynda skynda att anmäla er HÄR!
 
Priset är som sagt oslagbart 295 kr/person (ord pris 685 kr) och då ingår det inte bara julbord utan också en massa aktiviteter (bowling, skytte, golf, racing, dart, basket osv osv). Betalning sker för övrigt på plats :-D
 
Vi ses väl där och påbörjar december månad tillsammans
 
 
 
Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se/enblogheltenkelt/ 2014-11-20 / 15:50:21

brukar finnas mycket gott på ett sånt bord


Postat av: Magda
URL: http://tionolltva.blogg.se/ 2014-11-20 / 21:03:40

sv: Nej precis! Tack snälla! :)


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2014-11-21 / 10:58:25

Va!?Är JAG bjuden på julbord? Detta innebär att jag får ta mig t Sthlm med andra ord?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?