Lill-lördag

som det är och jag tar ut den i förskott genom att ha HUVUDVÄRK innan jag praktiserar ölhävararmen ;-)
En tur till kunnig RYGGDUNKARNISSE/NISSA får väl bokas in bara så är det problemet löst!
 
Detta innebär dock att onsdagens planerade after work avbokas, missar således både FÖRELÄSNING och ÖLHÄVARTÄVLING (typ eller not) med finaste GIRLSENThe Club :-( Nåja, vad är väl en kväll på klubben!
 
Resan till Selma Spa blev dock en HIT, inte alls tråkigt med andra ord (om nån nu gick på den!!) - fantastiskt trevlig personal, underbara lokaliteter (allt från konferensrum, relax, kropps/knoppsvård, bar, reception/entré, gym ja allez), übernajza rum, sanslöst vacker utsikt, sensationellt god mat o dryck, läckraste frukostbuffén jag sett på länge - jag kan hålla på så här ett tag, men ni blir nog mer än AVIS då ;-)
 
Säger bara - har ni möjlighet så ÅK DIT FÖR JÖSSE NAMN, en Lisa för själen bara att sitta i en fåtölj och titta ut över nejden, detta trots att solen just dessa dagar sken någon annanstans än just här - inre frid tror jag det kan kallas.
 
 
 
 
Mina egna Instagram-bilder från SAGOLIKA SUNNE o SELMA SPA
 
 
 
Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2014-11-19 / 13:07:24

Låter som om det där SPAet är en hit ;P
Det för jag kika på ngn gång,,,, när jag fått jobb :P
Hur går det med allt annars ? Hur mår du vännen ?? Se till att ta tid på dig, unna dig många långe sköna stunder.
Massa kramar


Postat av: Maya
URL: http://mayashideout.blogspot.se/ 2014-11-20 / 12:16:49

Åhh dit vill jag åka :P
Hoppas att allt är bra?
Kram Maya


Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se/enblogheltenkelt/ 2014-11-20 / 15:25:12

o nu är de torsdag redan


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?