Pausar

lite här på SelmaSpa i dagarna två, men SJÄLVKLART orkar jag göra en liten lista till er innan.
 
Bild lånad från Selma Spas hemsida
 
Idag söndag står detta på schemat;
  • lunchbuffé serveras - blir säkert INGET vidare
  • fikastund vid lägereld - säkert med FUKTIG ved o SUPERTRIST
  • träffa kökschefen på stället - förmodligen en TRIST typ bara
  • egentid - men herreminje VAD GÖR MAN MED SÅN TID? (finns den ens??)
  • drink i lobbybaren före middagen - låter inte KUL det heller
  • och så serveras en trerätters middag - OOOOOOOOOOOOOOOOORKA typ inte
  • å så ÄNTLIGEN får man slagga - alldeles, alldeles ENSAM (hjäääälp hur funkar det, läskigt bara)
I morgon måndag mer att göra typ;
  • frukostbuffé de luxe serveras - direkt man vaknar å då är man ju så OSUGEN att det syns på en
  • träningspass, typ yoga - nänemensan tänker INTE spy upp allt jag fått i mig, spar ju till vinteridet!!
  • å så hem igen - ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN hur BOOORING som helst detta ju!!
Eller så blir det ALLDELES, ALLDELES UNDERBART - vi får välan se!
 
Välkommenhemkyssen utav min prins charming,
the Man and Only gör väl
att jag kan STÅ UT i alla fall ;-D

Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se/enblogheltenkelt/ 2014-11-16 / 10:15:39

bättre o ha låga förväntningar då blir man glatt överaskad istället för besviken bra tänk :)


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2014-11-17 / 16:32:59

Bara sådär äckligt liiiiite fuskit!


Postat av: ✫ Fru Eriksson
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/ 2014-11-18 / 10:57:17

Wooooooooo...

/Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?