SJUUUUUKT BRA

beskrivet och känner igen mig i så mycket, detta trots att jag då INTE VARIT SJUKSKRIVEN (vilket då innebär ännu mer att jag INTE MÅR DÅLIGT eller ÄR SJUK INNUTI) - men ärligt jag SKITER I VAD FOLK TYCKER OCH TÄNKER om den saken, för jag orkar inte lägga det i min ryggsäck - empati och inlevelseförmåga får andra leta efter hos sig själva känner jag.
 
Hursom här kommer så länken till LILLA HELVETET som beskriver så mycket av det jag känner innuti att det gör ont att läsa raderna, själen skriker och hjärtat vill sluta slå :-( och skulle jag inte gå till jobbet, då fanns jag inte mer, då skulle det sluta slå på riktigt (och det vet ju jag för jag känner ju mig bäst eller hur!!).
 
♥ Älskar dig my crazy English ♥
 
 
Postat av: Kenneth
URL: http://www.rothvoss.se 2015-04-15 / 13:22:36

ja du där har jag med varit o det är ingen kul tillvaro. Att det inte syns gör det ju ännu svårare. Upplever lite grand detta fenomen efter min stroke för det syns inte på mig vilka hinder o problem jag har i vardagslivet. ha en skön dag


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?