Mobilfri helg

har jag haft sen i fredags då jag glömde telefonen på jobbet. Tog snabbt beslutet att INTE hämta mobilen under helgen, utan bara vara utan att vara nåbar hela tiden och det gick ju över förväntan bra ;-) så det gör jag nog om.
 
Vi har koncentrerat oss på en jäkla massa kyssar i stället ♥
en hel del promenixande med hunden ♥
fika med vänner på The Bakersa Holidayhomet
och att bara gilla ALLT helt enkelt ♥
 
Å så passar jag på att säga VÄLKOMMEN till KÄRLEKSPRINSEN J&E's
 
 
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2015-02-24 / 14:03:31

Härligt,skadar nog inte att vara utan mobilen lite;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?