#BLOGG 100 inlägg nr 5

och jag har egentligen inget att säga idag heller, kan bli hur trist som helst om jag ska va med i #blogg100 och inte ha nåt att säga/skriva - ja, nån måste väl få ha den tråkigaste och mest innehållslösa bloggen genom alla tider, alla får vi välan rymmas tycker då jag (är aningens partisk eftersom jag ju vinner denna tävling på direkten typ).
 
Så nu tillbaks till BUDGET-TRÄSKET för att kunna avsluta med STIIIIL i morgon ...
 
Dröm nu om mitt struktur-faschistoida-linneskåpsmåstehadetsåhärannars .....
och känn efter hur bra det är att inte ha en sån manisk ådra ;-)
 
Ha're bäst nu y all, see y soon!
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2015-03-05 / 14:17:17

Det DÄR ÄR STÖRT beteende;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?