#BLOGG100 inlägg nr 11

och då dagens Hallå jag vet inte varför men jag är med i den där utmaningen #blogg100 men vet inte vad jag ska skriva om idag heller puuuuuust - the story of my blog-life a couple of more days ;-)
 
Har idag rört till det lite till på mitt skrivbord, men också lyckats stoppa in två papper i varsina pärmar - WOW duktig jag (klapp på axeln, eller båda för jag har glömt vilken man ska klappa på typ) och nu sitter jag och väntar på en BOKNINGS-BEKRÄFTELSE till helgens HUSBANDS-SURPRISE (han har som vanligt no clues utan hänger med glad som en lärka i skyn, underbar är han min käre make/vän/sexybejb/partner-in-crime/osvosv)
 
♥ Så här glad är han fortfarande, snart 10 år senare, guldsnubben min ♥
(å jag var inte o är inte så bred som han visar med armarna så det så !!!!)
Happy and sunny Wednesday to you all
 
Postat av: Life of Johanna
URL: http://lifeofjohanna.se 2015-03-11 / 19:01:00

Får du bloggbrist kan du alltid blogga om mig haha!!! :)

Ja det är en helt ny värld man hamnat i. Och vi lär oss sakta med säkert. Ni får komma ner sen vid tillfälle och hälsa på och träffa nytillskottet :)

kram <3


Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se 2015-03-12 / 12:10:32

Jaaa Budapest skall bli underbart! Är hemma idag då jag åkt på en muskelinflammation järnet, trodde jag skulle dö inatt!
Åh älskar mitt nya halsband superduper fint, vilken duktig tjej!!


Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se 2015-03-18 / 06:57:43

måste ju inte vara så genomtänkt alltid det man skriver. :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?