Lovar och svär

att ingen kontinuitet kommer att finnas i denna blogg, från nu och oöverskådlig framtid eller bara tills själen har fått ro ♥
 
Numera skrivs ju alltfler bloggar för ja vem då i och med att konversationen inte förs hos varandra, utan svar ges i den egna bloggen och om det var en dagbok för mig själv vore det väl hänt ... men då skulle jag kanske inte ha den publik.
 
Nu är inte det skälet till mitt löfte, bara en notering to self vad jag själv behöver i mitt liv och svaret har funnits där en tid, jag har bara blundat lite ;-)
 
Fokus läggs nu på att må bra igen - att hitta tillbaks till livsglädjen och lusten, att låta hjärnan vila från måsten, att ge mig tid att helas ordentligt, så att jag sedan kan få ro att leva ett bra och friskt liv tillsammans med de mina ♥ ♥ ♥
Att skriva ut det så här gör att jag kan påminna mig själv hur vägen bör se ut om jag igen traskar in på en senväg från den rätta raka stigen mot det friska och ljusa och att ge StressTräskMonstret oavlönat avsked med noll återanställningsrätt ;-)
 
This is what i will do for some time and as often as possible
Kyssas o hångla med husbandet typ ;-)
 
Tack alla för lång o trogen tjänst som cyberrymds-vänner,
for now, yours truly Mia the TantaLant
Postat av: Kenneth
URL: http://rothvoss.se 2015-03-24 / 06:50:37

du kommer att vara saknad :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?